81 Kurs MBSR stacjonarny, 05.07 (niedziela), godz. 10:00

Zapraszam serdecznie w niedzielę, 5 lipca, o godz. 10:00 na wakacyjną wersję, stacjonarnego 8-tyg. Kurs Mindfulness (MBSR - Mindfulness-Based Stress Reduction / Redukcja Stresu Oparta na Uważności). Będzie to 81 edycja Kursu MBSR, którą poprowadzę osobiście. Będziemy spotykać się co 2 tyg., na 5 godz.

ZAPISY na samym dole strony 


‍💗 Najbliższe otwarte Spotkania "Co to jest Mindfulness?" (czas trwania 1,5 godz.):
● 27.06 (sobota), spotkanie STACJONARNE, g. 17:00, 
LINK
● 27.06 (sobota), spotkanie ONLINE na żywo, g. 19:00, LINK
● 28.06 (niedziela), spotkanie ONLINE na żywo, g. 10:00, LINK
● 28.06 (niedziela), spotkanie STACJONARNE, g. 12:00, LINK
● 03.07 (piątek), spotkanie STACJONARNE, g. 17:00, LINK
● 03.07 (piątek), spotkanie ONLINE na żywo, g. 19:00, LINK
Nagrane spotkania online "Co to jest Mindfullness?", możesz obejrzeć na stronie.​


‍💗 Najbliższe 8-tyg. Kursy:
● 05.07 (niedziela), 81 edycja MBSR, kurs STACJONARNY, g. 10:00, 
LINK
● 05.07 (niedziela), 82 edycja MBSR, kurs ONLINE na żywo, g. 19:00, LINK


‍💗 Wyjazdowe Odosobnienie Mindfulness & Compassion:
● 06-11.07.2020, Sopatowiec, Sopatowiec 64, 33-389 Jazowsko 
LINK
Więcej informacji o miejscu wydarzenia: Sopatowcu - przyjaznym domu w górach, pod LINKIEM


‍💗 Otwarte Praktyki Mindfulness & Compassion ONLINE na żywo, do 2 lipca:
● poniedziałki, praktyka ONLINE, godz. 07:00-07:20
LINK
● wtorki, środy, czwartki, piątki i soboty, praktyka ONLINE, godz. 21:00-21:30LINK

Praktyki Mindfulness & Compassion i spotkania "Co to jest Mindfulness?"są darmowe.
Wszystkie spotkania stacjonarne odbędą się w Warszawie, przy ul. Koszykowej 60/62 m 10  (vis a vis Hali Koszyki).
Wszystkie spotkania ONLINE odbędą się online na żywo, na platformie ZOOM.
Ilość miejsc na spotkania stacjonarne jest ograniczona; będę wdzięczna za przemyślane zapisy; jeśli coś Ci wypadnie i wiesz, że nie będziesz mogła / mógł być na spotkaniu stacjonarnym - proszę o anulowanie rezerwacji).


‍💗 Prowadząca:
Anna Gubernat 
- jestem certyfikowaną nauczycielką MBSR (Mindfulness Based Stress Reduction, certyfikacja IMA, Niemcy) i MBCL (Mindfulness Based Compassionate Living, Frits Koster i Erick van den Brink, Holandia).  Ukończyłam pełne szkolenie certyfikujące Insight, certyfikowane przez Mindfulness Association (UK) i jestem w trakcie certyfikacji CBLC (Compassion Based Living Course, certyfikacja Mindfulness Association, UK) i MBLC (Mindfulness Based Living Course, certyfikacja Mindfulness Association, UK).
Jestem studentką ostatniego roku Psychologii na Uniwersytecie SWPS.
Od 10'2014 do 06'2019 byłam prezesem Polskiego Towarzystwa Mindfulness, założyłam i prowadziłam Koło Naukowe Mindfulness na Uniwersytecie SWPS w Warszawie od 10'2013 do 09'2018. Jestem w trakcie rejestracji własnej Fundacji zajmującej się rozwojem Mindfulness i Compassion w Polsce.
Przeprowadziłam najwięcej 8-tyg. kursów Mindfulness (MBSR) i Compassion (MBCL) w Polsce. Obecnie otwieram 81-82 kurs MBSR i 11-12 kurs MBCL.
Jeśli chcesz wiedzieć więcej o mojej intencji, motywacji, o mnie samej, zapraszam na 
stronę.


‍💗 Cena i zapisy:
na samym dole strony. W wyjątkowej sytuacji możliwa płatność w ratach.


​‍💗 Terminy i godziny spotkań 81 Kursu MBSR (niedziele), kurs stacjonarny:
● 05.07, Spotkanie 1 i 2,  godz. 10:00-15:00
● 19.07, Spotkanie 3 i 4,  godz. 10:00-15:00
● 02.08, Spotkanie 5 i 6,  godz. 10:00-15:00
● 22.08 (sobota), Dzień Uważności, godz. 10:00-15:00
● 23.08, Spotkanie 7 i 8,  godz. 10:00-15:00
Kurs STACJONARNY odbędzie się w Warszawie, przy ul. Koszykowej 60/62.


‍💗 Terminy i godziny spotkań 82 Kursu MBSR (niedziele), kurs ONLINE na żywo:
● 05.07, Spotkanie 1,  godz. 19:00-21:30
● 12.07, Spotkanie 2,  godz. 19:00-21:30
● 19.07, Spotkanie 3,  godz. 19:00-21:30
● 26.07, Spotkanie 4,  godz. 19:00-21:30
● 02.08, Spotkanie 5,  godz. 19:00-21:30
● 09.08, Spotkanie 6,  godz. 19:00-21:30
● 16.08, Spotkanie 7,  godz. 19:00-21:30
● 22.08 (sobota), Dzień Uważności, godz. 10:00-15:00
● 23.08, Spotkanie 8,  godz. 19:00-21:30
Kurs ONLINE na żywo odbędzie się na platformie ZOOM.
​​

‍💗 Do kogo adresowany jest ten kurs,z czym pracujemy, więcej o metodzie, jej historii  i zastosowaniach dowiesz się z nagrań, ze spotkań online "Co to jest Mindfullness?", które możesz obejrzeć na 
stronie.
Podczas kursu, będziemy mieli wspólnie okazję, aby przyjrzeć się naszym nawykowym schematom zachowań, nauczyć się zastępować automatyczne reakcje - świadomymi wyborami. Nauczymy się zauważać to, że mamy myśli i emocje, ale nimi nie jesteśmy i nie musimy utożsamiać się z nimi utożsamiać. Nauczymy się jak przechodzić ze sfery działania do sfery bycia. Poczujemy bardziej nasze ciało, posmakujemy uważności w codziennych aktywnościach, będziemy praktykować świadomy ruch, spotykać się z ograniczeniami ciała oraz z uważnością oddechu, patrzenia, postrzegania, słuchania. Zanurzymy się też w praktyce nieformalnej. Spróbujemy jak to jest na co dzień, uważnie: myć zęby, zmywać naczynia, pić kawę, jeść, zauważać pogodę za oknem, trasę do pracy, (nie)przyjemne sytuacje, wrażenia, myśli i wiele innych.

Czeka nas dużo pracy, wyzwań, dzielenie się własnym doświadczeniem praktyki. To wszystko w atmosferze życzliwej ciekawości, w wyjątkowym - Twoim własnym i pozostałych uczestników - towarzystwie. Myślę, że każdy z nas dowie się wiele nowego o sobie. Czasem będzie to zaskakujące, być może czasem nas poruszy to, co odkryjemy.

Może to czas i pora, także dla Ciebie, aby zadbać o siebie, zaopiekować się sobą samym?


​​‍💗 MBSR (Mindfulness-Based Stress Reduction/Redukcja Stresu Oparta na Uważności), został stworzony w 1979 roku przez Jona Kabat-Zinna i jego zespół. Jon Kabat-Zinn wciąż jest właścicielem praw autorskich.
W ciągu 40 lat dokonano dokonano 4 500 badań, które potwierdzają skuteczność metody w różnych obszarach zastosowań, m.in.:
● trwałego obniżenia fizycznych i psychologicznych symptomów stresu,
● zwiększenia zdolności relaksowania się,
● uczy radzenia sobie ze stałym bólem,
● zwiększenia entuzjazmu i energii do życia,
● podwyższenie samooceny,
● wpływa na koncentrację, kreatywność, pamięć
● rozwój umiejętności radzenia sobie w sytuacjach stresujących zarówno krótko jak i długotrwałych.

MBSR może również wspomagać proces zdrowienia w przypadkach zaburzeń psychosomatycznych i somatycznych takich jak depresja, przewlekłe bóle, zaburzenia lękowe, zaburzenia odżywiania i uzależnienia.


 ​‍💗 Z jakich powodów ludzie biorą udział w programie MBSR?
● stres związany z pracą i życiem osobistym
● niepokój i przemęczenie
● problemy ze snem
● chroniczny ból
● podwyższone ciśnienie krwi
● bóle głowy
● zaburzenia lękowe
● rozwój osobisty
● pogłębienie praktyki


 ​‍💗 Jak przebiega trening MBSR ?
● trening MBSR trwa zwykle 8 tygodni, spotykamy się co tydzień
● zwykle po 6 lub 7 zajęciach spotykamy się na 5-6 godzinnym Dniu Uważności (sobota lub niedziela)
● każdy z uczestników deklaruje chęć i możliwość pracy własnej, codziennie przez min 45-60 min.
● po otrzymaniu wypełnionego formularza rejestracyjnego, zapraszam osoby zainteresowane uczestnictwem w kursie na krótką rozmowę telefoniczną (czas trwania 20-30 min.)
● każdy uczestnik otrzyma nagrania do praktyki własnej oraz materiały po każdym ze spotkań
● główne praktyki stosowane podczas kursu to: bodyscan (skanowanie ciała), praktyka siedząca z uważnością kierowaną, uważna joga oraz uważny ruch.


 ​‍💗 Kontakt:

W razie ewentualnych niejasności, pytań - zapraszam do kontaktu: Anna Gubernat, tel.: 501403015, email: a.gubernat@mindfulnesskursy.pl


Do miłego zobaczenia,
Anna Gubernat​