71 Kurs MBSR, 12.01 (niedziela), godz. 10:30

Zapraszam serdecznie w niedzielę, 12 stycznia, o godz. 10:30 na 8-tyg. Kurs Mindfulness (MBSR - Mindfulness-Based Stress Reduction / Redukcja Stresu Oparta na Uważności). Będzie to 71 edycja Kursu MBSR (75 edycja kursu Mindfulness; poza MBSR, prowadzę także MBCL), którą poprowadzę osobiście.

ZAPISY na samym dole strony 

‍💗 Najbliższe otwarte Spotkania "Co to jest Mindfulness?":

06.12 (piątek), g. 18:00, LINK http://bit.ly/06-12_Zerowe_18-00
06.12 (piątek) ONLINE, g. 20:00, LINK http://bit.ly/6-12_Zerowe_20-00 
17.12 (wtorek) ONLINE, g. 20:00,
LINK http://bit.ly/17-12_Zerowe_20-00
05.01 (niedziela), g. 18:30, LINK http://bit.ly/5-01_Zerowe_18-30 
06.01 (poniedziałek) ONLINE, g. 07:00, LINKhttp://bit.ly/6-01_Zerowe_07-00
06.01 (poniedziałek), g. 18:00, LINK​ http://bit.ly/6-01_Zerowe_18-00 
06.01 (poniedziałek) ONLINE, g. 20:00, LINK http://bit.ly/6-01_Zerowe_20-00

‍💗 Najbliższe 8-tyg. Kursy:
12.01 (niedziela), 71 edycja MBSR, g. 10:30,
LINK http://bit.ly/MBSR_71
12.01 (niedziela), 5 edycja MBCL, g. 15:30, LINK http://bit.ly/5_MBCL
12.01 (niedziela), 72 edycja MBSR ONLINE, g. 19:00, LINK http://bit.ly/72_MBSR_online 
13.01 (poniedziałek), 73 edycja MBSR ONLINE, g. 07:00,
LINK http://bit.ly/73_MBSR_online 
13.01 (poniedziałek), 6 edycja MBCL, g. 10:00,
LINK http://bit.ly/6-MBCL
13.01 (poniedziałek),  74 edycja MBSR, g. 18:00, LINK http://bit.ly/74_MBSR

Zarówno Spotkania Zerowe, jak i Kursy MBSR odbędą się w Warszawie, przy ul. Koszykowej 60/62 (vis a vis Hali Koszyki).

‍💗 Do kogo adresowany jest ten kurs,

z czym pracujemy, więcej o metodzie, jej historii  i zastosowaniach dowiesz się z nagrań, ze spotkań online "Co to jest Mindfullness?", które możesz obejrzeć na stronie.


Podczas kursu, będziemy mieli wspólnie okazję, aby przyjrzeć się naszym nawykowym schematom zachowań, nauczyć się zastępować automatyczne reakcje - świadomymi wyborami. Nauczymy się zauważać to, że mamy myśli i emocje, ale nimi nie jesteśmy i nie musimy utożsamiać się z nimi utożsamiać. Nauczymy się jak przechodzić ze sfery działania do sfery bycia. Poczujemy bardziej nasze ciało, posmakujemy uważności w codziennych aktywnościach, będziemy praktykować świadomy ruch, spotykać się z ograniczeniami ciała oraz z uważnością oddechu, patrzenia, postrzegania, słuchania. Zanurzymy się też w praktyce nieformalnej. Spróbujemy jak to jest na co dzień, uważnie: myć zęby, zmywać naczynia, pić kawę, jeść, zauważać pogodę za oknem, trasę do pracy, (nie)przyjemne sytuacje, wrażenia, myśli i wiele innych.

Czeka nas dużo pracy, wyzwań, dzielenie się własnym doświadczeniem praktyki. To wszystko w atmosferze życzliwej ciekawości, w wyjątkowym - Twoim własnym i pozostałych uczestników - towarzystwie. Myślę, że każdy z nas dowie się wiele nowego o sobie. Czasem będzie to zaskakujące, być może czasem nas poruszy to, co odkryjemy.

Może to czas i pora, także dla Ciebie, aby zadbać o siebie, zaopiekować się sobą samym?


‍💗 Terminy spotkań 71 Kursu MBSR (niedziele):
● 12.01, Spotkanie 1,  godz. 10:30-13:00
● 19.01, Spotkanie 2,  godz. 10:30-13:00
● 26.01, Spotkanie 3,  godz. 10:30-13:00 
● 02.02, Spotkanie 4,  
godz. 10:30-13:00 
● 09.02, Spotkanie 5,  godz. 10:30-13:00
● 16.02, Spotkanie 6,  godz. 10:30-13:00 
● 23.02, Spotkanie 7,  godz. 10:30-13:00
● 01.03, Spotkanie 8,  godz. 10:30-13:00
● Dzień Uważności, termin zostanie podany na pierwszych zajęciach (to spotkanie trwa ok. 6 godz. i odbywa się w sobotę lub niedzielę pomiędzy 5 a 8 spotkaniem; zazwyczaj po 6).

‍💗 Prowadząca:
Anna Gubernat 
- jestem certyfikowaną nauczycielką MBSR (Mindfulness Based Stress Reduction, certyfikacja IMA, Niemcy) i MBLC (Mindfulness Based Living Course, certyfikacja Mindfulness Association, UK). Ukończyłam pełne szkolenie certyfikujące Insight, certyfikowane przez Mindfulness Association (UK) i jestem w trakcie certyfikacji CBLC (Compassion Based Living Course, certyfikacja Mindfulness Association, UK) i MBCL (Mindfulness Based Compassionate Living, Frits Koster i Erick van den Brink, Holandia).
Jestem studentką ostatniego roku Psychologii na Uniwersytecie SWPS.
Od 10'2014 do 06'2019 byłam prezesem Polskiego Towarzystwa Mindfulness, założyłam i prowadziłam Koło Naukowe Mindfulness na Uniwersytecie SWPS w Warszawie od 10'2013 do 09'2018. Jestem w trakcie rejestracji własnej Fundacji zajmującej się rozwojem Mindfulness i Compassion w Polsce.
Jeśli chcesz wiedzieć więcej o mojej intencji, motywacji, o mnie samej, zapraszam na
STRONĘ

‍💗 Rejestracja/zapisy i rozmowa indywidualna:
Z każdą osobą zainteresowaną uczestnictwem w kursie przeprowadzam indywidualną rozmowę (telefoniczną; czas trwania ok. 20-30 min.). Po otrzymaniu wypełnionego, poniższego formularza rejestracji, skontaktuję się ws. ustalenia dogodnego terminu i godziny rozmowy.​

 

‍💗 Cena:
Cena kursu, przy płatności (jednorazowej):

● do 10.12.2019 - 1099 zł.,

● do 10.01.2020 - 1199 zł. 

● od 11.01.2020 - 1299 zł. 

Możliwa płatność w ratach. 
Jeśli potrzebujesz fakturę - koniecznie podaj dane do niej w formularzu, przy zapisie.

 

‍💗 Dane do przelewu:
MindfulnessKursy.pl Anna Gubernat
nr konta 63 1140 2004 0000 3802 7755 2406 prowadzonego w mBank S.A.

 

‍💗 MBSR (Mindfulness-Based Stress Reduction/Redukcja Stresu Oparta na Uważności), został stworzony w 1979 roku przez Jona Kabat-Zinna i jego zespół. Jon Kabat-Zinn wciąż jest właścicielem praw autorskich.
W ciągu 40 lat dokonano dokonano 4 500 badań, które potwierdzają skuteczność metody w różnych obszarach zastosowań, m.in.:
● trwałego obniżenia fizycznych i psychologicznych symptomów stresu,
● zwiększenia zdolności relaksowania się,
● uczy radzenia sobie ze stałym bólem,
● zwiększenia entuzjazmu i energii do życia,
● podwyższenie samooceny,
● wpływa na koncentrację, kreatywność, pamięć
● rozwój umiejętności radzenia sobie w sytuacjach stresujących zarówno krótko jak i długotrwałych.

MBSR może również wspomagać proces zdrowienia w przypadkach zaburzeń psychosomatycznych i somatycznych takich jak depresja, przewlekłe bóle, zaburzenia lękowe, zaburzenia odżywiania i uzależnienia.

 

‍💗 Z jakich powodów ludzie biorą udział w programie MBSR?
● stres związany z pracą i życiem osobistym
● niepokój i przemęczenie
● problemy ze snem
● chroniczny ból
● podwyższone ciśnienie krwi
● bóle głowy
● zaburzenia lękowe
● rozwój osobisty
● pogłębienie praktyki

 

‍💗 Jak przebiega trening MBSR ?
● trening MBSR trwa zwykle 8 tygodni, spotykamy się co tydzień
● zwykle po 6 lub 7 zajęciach spotykamy się na 7 godzinnym Dniu Uważności (sobota lub niedziela)
● każdy z uczestników deklaruje chęć i możliwość pracy własnej, codziennie przez min 45-60 min.
● po otrzymaniu wypełnionego formularza rejestracyjnego, zapraszam osoby zainteresowane uczestnictwem w kursie na krótką rozmowę telefoniczną (czas trwania 20-30 min.)
● każdy uczestnik otrzyma nagrania do praktyki własnej oraz materiały po każdym ze spotkań
● główne praktyki stosowane podczas kursu to: bodyscan (skanowanie ciała), praktyka siedząca z uważnością kierowaną, uważna joga oraz uważny ruch.

 

‍💗 Kontakt:

W razie ewentualnych niejasności, pytań - pozostaję do Twojej dyspozycji: Anna Gubernat, tel.: 501403015, email: a.gubernat@mindfulnesskursy.pl
 

‍💗 Przydatne linki:
● Facebook - 
bieżące wydarzenia
● Facebook - fanpage mindfulnesskursy.pl
● Strona mindfulnesskursy.pl - bieżące wydarzenia
● Newsletter - informacje o promocjach, wydarzeniach 
 


Do miłego zobaczenia,
Anna Gubernat