sob., 11 sie | Koszykowa 60/62, 00-673 Warszawa, Polska

Weekendowy intensywny 40 Kurs Mindfulness (MBSR) w wakacje

Zapraszam na weekendowy, intensywny Kurs MBSR, który rozpocznie się w sobotę 11.08.2018, o godz. 10:30, w Warszawie, przy ul. Koszykowej 60/62. Wymagana rejestracja.
Rejestracja jest zamknięta
Weekendowy intensywny 40 Kurs Mindfulness (MBSR) w wakacje

Czas i lokalizacja

11 sie 2018, 10:30
Koszykowa 60/62, 00-673 Warszawa, Polska

O wydarzeniu

Witam serdecznie

Zapraszam na intensywny, sobotnio-niedzielny Kurs Mindfulness w sierpniu i wrześniu. 5 spotkań, 4 weekendy, 3 soboty i 1 niedziela (w godz. 10:30-15:30), 1 niedziela (w godz. 10:00-16:30). Spotykamy się od 11.08, w co drugą sobotę, czasem niedzielę. Poniżej znajdziesz konkretne daty i godziny poszczególnych spotkań. Będzie to 40 edycja Kursu MBSR, którą poprowadzę osobiście.

Jeśli daty Ci pasują, masz w sobie determinację i czas na praktykę własną pomiędzy spotkaniami (od 45 do 60 min.. każdego dnia), zapraszam Cię serdecznie na intensywny kurs MBSR (Mindfulness-Based Stress Reduction).

Podczas kursu, będziemy mieli wspólnie okazję, aby przyjrzeć się naszym nawykowym schematom zachowań, nauczyć się zastępować automatyczne reakcje - świadomymi wyborami. Nauczymy się zauważać to, że mamy myśli i emocje, ale nimi nie jesteśmy i nie musimy utożsamiać się z myślami i emocjami, które nam towarzyszą. Nauczymy się jak przechodzić ze sfery działania do sfery bycia. Poczujemy bardziej nasze ciało, posmakujemy uważności w codziennych aktywnościach, będziemy praktykować świadomy ruch, spotykać się z ograniczeniami ciała oraz z uważnością oddechu, patrzenia, postrzegania, słuchania. Zanurzymy się też w praktyce nieformalnej. Spróbujemy jak to jest na co dzień, uważnie: myć zęby, zmywać naczynia, pić kawę, jeść, zauważać pogodę za oknem, trasę do pracy, (nie)przyjemne sytuacje, wrażenia, myśli i wiele innych.

Czeka nas dużo pracy, wyzwań, dzielenie się własnym doświadczeniem praktyki. To wszystko w atmosferze życzliwej ciekawości, w wyjątkowym - Twoim własnym i pozostałych uczestników - towarzystwie. Myślę, że każdy z nas dowie się wiele nowego o sobie. Czasem będzie to zaskakujące, być może czasem nas poruszy to, co odkryjemy.

Może to czas i pora, także dla Ciebie, aby zadbać o siebie, zaopiekować się sobą samym?

🔹 MBSR (Mindfulness-Based Stress Reduction/Redukcja Stresu Oparta na Uważności) ,

został stworzony w 1979 roku przez Jona Kabat-Zinna i jego zespół. Jon Kabat-Zinn wciąż jest właścicielem praw autorskich.

W ciągu 39 lat dokonano dokonano 4 500 badań, które potwierdzają skuteczność metody w różnych obszarach zastosowań, m.in.:

● trwałego obniżenia fizycznych i psychologicznych symptomów stresu,

● zwiększenia zdolności relaksowania się,

● uczy radzenia sobie ze stałym bólem,

● zwiększenia entuzjazmu i energii do życia,

● podwyższenie samooceny,

● wpływa na koncentrację, kreatywność, pamięć

● rozwój umiejętności radzenia sobie w sytuacjach stresujących zarówno krótko jak i długotrwałych.

MBSR może również wspomagać proces zdrowienia w przypadkach zaburzeń psychosomatycznych i somatycznych takich jak depresja, przewlekłe bóle, zaburzenia lękowe, zaburzenia odżywiania i uzależnienia.

🔹 Z jakich powodów ludzie biorą udział w programie MBSR?

● stres związany z pracą i życiem osobistym

● niepokój i przemęczenie

● problemy ze snem

● chroniczny ból

● podwyższone ciśnienie krwi

● bóle głowy

● zaburzenia lękowe

● rozwój osobisty

● pogłębienie praktyki

🔹 Jak przebiega trening MBSR ?

● trening MBSR trwa zwykle 8 tygodni (intensywny, wakacyjny Kurs Mindfulness potrwa 6 tyg. i odbędzie się podczas 4 spotkań + Dzień Uważności w sobotę).

● zwykle po 6 lub 7 zajęciach spotykamy się na 7 godzinnym Dniu Uważności (sobota lub niedziela)

● każdy z uczestników deklaruje chęć i możliwość pracy własnej, codziennie przez min 45-60 min.

● po otrzymaniu wypełnionego formularza rejestracyjnego, zapraszam osoby zainteresowane uczestnictwem w kursie na krótką rozmowę telefoniczną (czas trwania 20-30 min.)

● każdy uczestnik otrzyma nagrania do praktyki własnej oraz materiały po każdym ze spotkań

● główne praktyki stosowane podczas kursu to: bodyscan (skanowanie ciała), praktyka siedząca z uważnością kierowaną, uważna joga oraz uważny ruch.

🔹 Zapisy, rejestracja i rozmowa indywidualna:

Na 8-tyg. Kurs MBSR obowiązują zapisy i jest ograniczona liczba miejsc. Osoby zainteresowane powyższym kursem, zapraszam do wypełnienia Formularza Rejestracyjnego, dostępnego online pod LINKIEM: bit.ly/rejestracja_mbsr

Przeprowadzam indywidualną rozmowę (telefoniczną) z każdą osobą zainteresowaną uczestnictwem w kursie. Datę i godzinę rozmowy wybierz samodzielnie pod linkiem http://bit.ly/rozmowa_przed_kursem po wypełnieniu formularza rejestracyjnego.

Spotkanie Zerowe, wypełnienie formularza rejestracyjnego i rozmowa indywidualna nie obligują do uczestnictwa w 8-tyg. Kursie MBSR.

🔹 Najbliższe darmowe, otwarte Spotkanie Zerowe:

● 04.08.2018 (sobota), godz. 11:00-12:30, ul. Koszykowa 60/62, Warszawa - LINK http://bit.ly/spotkanie_zerowe_04-08-2018

🔹 Najbliższy Kurs MBSR:

● Sobota, 11.08.2018, godz. 10:30, ul. Koszykowa 60/62, Warszawa - LINK http://bit.ly/11-08-2018_MBSR

🔹 Cena:

Cena kursu w promocji wynosi, przy płatności całości lub pierwszej raty:

● do 06.08 - 990 zł (płatność jednorazowa), 2 x 515 zł (płatność w 2 ratach)

● do 10.08 - 1090 zł (płatność jednorazowa), 2 x 565 zł (płatność w 2 ratach)

Warunkiem promocji jest:

● wypełnienie formularza rejestracyjnego,

● odbycie rozmowy indywidualnej

● płatność kwoty dedykowanej dacie wpłaty na konto

Do każdej wpłaty wystawiana jest faktura.

Liczba miejsc jest bardzo ograniczona i o zapisie decyduje wypełnienie formularza rejestracyjnego, odbycie rozmowy indywidualnej, wpłata pierwszej raty lub całości należności.

Cena regularna kursu to 1200 zł. (płatność jednorazowa), 1240 zł (płatność w 2 ratach - 2 x 620 zł.).

🔹 Dane do przelewu:

MindfulnessKursy.pl Anna Gubernat

nr konta 63 1140 2004 0000 3802 7755 2406 prowadzonego w mBank S.A.

🔹 Terminy i godziny spotkań sobotnio-niedzielnego Kursu MBSR:

● 11.08.2018 (sobota), w g. 10:30-15:30, spotkanie 1 i 2

● 25.08.2018 (sobota), w g. 10:30-15:30, spotkanie 3 i 4

● 08.09.2018 (sobota), w g. 10:30-15:30, spotkanie 5 i 6

● 09.09.2018 (niedziela), w g. 10:00-16:30, Dzień Uważności

● 23.09.2018 (niedziela), w g. 10:30-15:30, spotkanie 7 i 8

🔹 Prowadząca:

Anna Gubernat - certyfikowana nauczycielka MBSR, nauczycielka MBLC (Mindfulness Based Living Course) i CBLC (Compassion Bases Living Course), w trakcie certyfikacji, certyfikowanych przez Mindfulness Association (UK).

Członek i prezes Polskiego Towarzystwa Mindfulness, członek Mindfulness Association (UK), studentka ostatniego roku Psychologii na Uniwersytecie SWPS w Warszawie.

Założycielka i przewodnicząca Koła Naukowego Mindfulness na Uniwersytecie SWPS w Warszawie, pomysłodawczyni rozszerzenia działalności Koła na inne Wydziały Zamiejscowe Uniwersytetu SWPS (powstały samodzielne Koła Naukowe zajmujące się mindfulness w Sopocie, Poznaniu i we Wrocławiu).

Jeśli chcesz wiedzieć więcej o mojej intencji, motywacji, o mnie samej, zapraszam na stronę: bit.ly/Anna_Gubernat.

🔹 Kontakt:

W razie ewentualnych niejasności, pytań - pozostaję do Twojej dyspozycji: Anna Gubernat, tel.: 501403015, email: a.gubernat@mindfulnesskursy.pl

🔹 Przydatne linki:

● Facebook - bieżące wydarzenia bit.ly/fb_wydarzenia

● Facebook - fanpage mindfulnesskursy.pl bit.ly/mindfulnesskursy_FB

● Strona mindfulnesskursy.pl - bieżące wydarzenia bit.ly/mindfulness_aktualnosci

● Newsletter - informacje o promocjach, wydarzeniach bit.ly/newsletter_zapisy

Do miłego zobaczenia,

Anna Gubernat

Rejestracja jest zamknięta

Udostępnij to wydarzenie