102 Kurs MBSR stacjonarnie (Wrocław), 23.09 (czwartek), godz. 18:00

Formularz zapisu jest na dole strony (zielony przycisk "REJESTRUJ")

Zapraszam serdecznie w czwartek, 23 września, o godz. 18:00 na 8-tyg. Kurs Mindfulness (MBSR - Mindfulness-Based Stress Reduction / Redukcja Stresu Oparta na Uważności).

Spotkamy się STACJONARNIE we Wrocławiu przy ul. Jemiołowej 57, w Prywatnej Szkole Podstawowej Tikkun Olam.

Będzie to 102 edycja Kursu MBSR, którą poprowadzę osobiście. 

‍💗 Najbliższe otwarte, Spotkania "Co to jest Mindfulness / Compassion?":​​

  • 16.09 (czwartek), Co to jest Mindfulness, STACJONARNIE (Wrocław), godz. 18:00, link 

Nagrane spotkania online "Co to jest Mindfullness?", można obejrzeć na stronie 


‍💗 Najbliższe 8-tyg. Kursy MINDFULNESS:​

  • 23.09 (czwartek), 102 edycja MBSR, STACJONARNIE (Wrocław), g.18:00, link 

  • 28.09 (wtorek), 103 edycja MBSR, STACJONARNIE (Warszawa), g.18:30, link 

‍💗 Cena i zapisy:

Zapisy na dole strony.
Cena 1090 zł

Możliwa płatność w 2 lub 3 ratach (osoby zainteresowane, proszę o kontakt mailowy).​ 

‍💗 Prowadząca:
Anna Gubernat - jestem certyfikowaną nauczycielką MBSR (Mindfulness Based Stress Reduction, certyfikacja IMA, Niemcy) i MBCL (Mindfulness Based Compassionate Living, Frits Koster i Erick van den Brink, Holandia).  Ukończyłam pełne szkolenie certyfikujące Insight, certyfikowane przez Mindfulness Association (UK) i jestem w trakcie certyfikacji CBLC (Compassion Based Living Course, certyfikacja Mindfulness Association, UK) i MBLC (Mindfulness Based Living Course, certyfikacja Mindfulness Association, UK).
Jestem studentką ostatniego roku Psychologii na Uniwersytecie SWPS.

Od lipca 2021 jestem superwizorką metody MBCL (Mindfulness Based Compassionate Living).
Od 10'2014 do 06'2019 byłam prezesem Polskiego Towarzystwa Mindfulness, założyłam i prowadziłam Koło Naukowe Mindfulness na Uniwersytecie SWPS w Warszawie od 10'2013 do 09'2018. Jestem w trakcie rejestracji własnej Fundacji zajmującej się rozwojem Mindfulness i Compassion w Polsce.
Przeprowadziłam najwięcej 8-tyg. kursów Mindfulness (MBSR) i Compassion (MBCL) w Polsce. Obecnie otwieram 100-101-102 kurs MBSR i 16 MBCL.
Jeśli chcesz wiedzieć więcej o mojej intencji, motywacji, o mnie samej, zapraszam na 
stronę 

 



‍💗 Terminy i godziny spotkań 102 Kursu MBSR (czwartki):

  • 23.09, Spotkanie 1,  godz. 18:00

  • 30.09, Spotkanie 2,  godz. 18:00

  • 07.10, Spotkanie 3,  godz. 18:00

  • 14.10, Spotkanie 4,  godz. 18:00

  • 21.10, Spotkanie 5,  godz. 18:00

  • 28.10, Spotkanie 6,  godz. 18:00

  • 11.11, Spotkanie 7,  godz. 18:00

  • 18.11, Spotkanie 8,  godz. 18:00

Dzień Uważności (6 godz.), zwyczajowo odbywa się w soboty. Na pierwszym spotkaniu podam dokładny termin.


‍💗 Do kogo adresowany jest ten kurs, z czym pracujemy, więcej o metodzie, jej historii  i zastosowaniach dowiesz się z nagrań, ze spotkań online "Co to jest Mindfullness?", które możesz obejrzeć na STRONIE .​

Podczas kursu, będziemy mieli wspólnie okazję, aby przyjrzeć się naszym nawykowym schematom zachowań, nauczyć się zastępować automatyczne reakcje - świadomymi wyborami. Nauczymy się zauważać to, że mamy myśli i emocje, ale nimi nie jesteśmy i nie musimy utożsamiać się z nimi utożsamiać. Nauczymy się jak przechodzić ze sfery działania do sfery bycia. Poczujemy bardziej nasze ciało, posmakujemy uważności w codziennych aktywnościach, będziemy praktykować świadomy ruch, spotykać się z ograniczeniami ciała oraz z uważnością oddechu, patrzenia, postrzegania, słuchania. Zanurzymy się też w praktyce nieformalnej. Spróbujemy jak to jest na co dzień, uważnie: myć zęby, zmywać naczynia, pić kawę, jeść, zauważać pogodę za oknem, trasę do pracy, (nie)przyjemne sytuacje, wrażenia, myśli i wiele innych.

Czeka nas dużo pracy, wyzwań, dzielenie się własnym doświadczeniem praktyki. To wszystko w atmosferze życzliwej ciekawości, w wyjątkowym - Twoim własnym i pozostałych uczestników - towarzystwie. Myślę, że każdy z nas dowie się wiele nowego o sobie. Czasem będzie to zaskakujące, być może czasem nas poruszy to, co odkryjemy.

Może to czas i pora, także dla Ciebie, aby zadbać o siebie, zaopiekować się sobą samym?

 



​​‍💗 MBSR (Mindfulness-Based Stress Reduction/Redukcja Stresu Oparta na Uważności), został stworzony w 1979 roku przez Jona Kabat-Zinna i jego zespół. Jon Kabat-Zinn wciąż jest właścicielem praw autorskich.
W ciągu 42 lat dokonano blisko 6000 badań, które potwierdzają skuteczność metody w różnych obszarach zastosowań, m.in.:

  • trwałego obniżenia fizycznych i psychologicznych symptomów stresu,

  • zwiększenia zdolności relaksowania się,

  • uczy radzenia sobie ze stałym bólem,

  • zwiększenia entuzjazmu i energii do życia,

  • podwyższenie samooceny,

  • wpływa na koncentrację, kreatywność, pamięć

  • rozwój umiejętności radzenia sobie w sytuacjach stresujących zarówno krótko jak i długotrwałych.


MBSR może również wspomagać proces zdrowienia w przypadkach zaburzeń psychosomatycznych i somatycznych takich jak depresja, przewlekłe bóle, zaburzenia lękowe, zaburzenia odżywiania i uzależnienia.

 



​‍💗 Z jakich powodów ludzie biorą udział w programie MBSR?

  • stres związany z pracą i życiem osobistym

  • niepokój i przemęczenie

  • problemy ze snem

  • chroniczny ból

  • podwyższone ciśnienie krwi

  • bóle głowy

  • zaburzenia lękowe

  • rozwój osobisty

  • pogłębienie praktyki

 



 ​‍💗 Jak przebiega trening MBSR ?

  • trening MBSR trwa zwykle 8 tygodni, spotykamy się co tydzień 

  • zwykle po 6 lub 7 zajęciach spotykamy się na Dniu Uważności (sobota lub niedziela)

  • każdy z uczestników deklaruje chęć i możliwość pracy własnej, codziennie przez min 45-60 min.

  • po otrzymaniu wypełnionego formularza rejestracyjnego, zapraszam osoby zainteresowane uczestnictwem w kursie na krótką rozmowę telefoniczną (czas trwania 20-30 min.)

  • każdy uczestnik otrzyma nagrania do praktyki własnej oraz materiały po każdym ze spotkań

  • główne praktyki stosowane podczas kursu to: bodyscan (skanowanie ciała), praktyka siedząca z uważnością kierowaną, uważna joga oraz uważny ruch.



 ​‍💗 Kontakt:

W razie ewentualnych niejasności, pytań - zapraszam do kontaktu: Anna Gubernat, tel.: 501403015, email: a.gubernat@mindfulnesskursy.pl